אז אחרי יישור הקו שכלל החלפת רכיבי המתלה הקדמי, אטם מכסה שסתומים, טיפול תקופתי, הגענו לטיפול האחרון- החלפת בושינגים של הסרן (מת) האחורי.
אחד הטיפולים המתסכלים ביותר שהיו לי ברכב אי פעם. בעיקר בגלל שעבדתי לבד. בנוסף לא הייתה לי ערכת חליצה מתאימה לבושינגים, אז בניתי אחת 😎.
באחת התמונות רואים את ערכת החליצה שבניתי על השולחן במסגריה, מורכב מקלמרה, גביע חליצה ופרופיל 100 לקונטרה. נראה טוב בתיאוריה.
מפרקים את הבושינג בקלות מהמרכב ומתחילה עבודת החליצה. מה שבתיאוריות נראה קל פשוט לא צלח. הקושי העיקרי היה להחזיק את 3 החתיכות לבד ולהדק ביד השנייה.
אחרי תסכולים רבים וחוסר הצלחה ריתכתי את החלקים לקלמרה. זה גם לא צלח. המשכתי למחרת.
בובקר הוחלט להוריד את הסרן לגמרי, הדרך הארוכה היא הקצרה, נדרש פירוק טבורים ועוד כמה מחזיקי חיישנים.