top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

אהלן, מנסה את מזלי שוב,

אני מחפש מגרש חנייה/איזור פנוי יחסית ובתקווה מוצל לעשות בו עבודה על הרכב, לא משהו מעבר למספר שעות. יש לכם מקומות להמליץ באיזור המרכז?

אידאלית גם משהו שבאמצע שבוע אפשר, כי לא הספקתי בסופש לצערי. אבל גם אשמח להמלצות שתקפות לסופש

71 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

קניית רכב

אהלן שלום

אני אשמח ממש לדעות של האנשים פה

אני רוצה לקנות רכב לטיולים בשטח לא משהו ממש מוגזם אבל כן להרגיש בנוח בשטח

אני מתלבט בין רב 4 2008 לגרנד ויטרה 2008 שניהם מנוע2000

אני לא מכיר את הרכב האלה כמעט בכלל רק מקריאה בקבוצות וחברים

אשמח לשמוע ממשהו שיש לו את אחד מהרכבים האלה

124 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שריקות בהיילקס 2015

אהלן יש לי היילקס 2015 (לא ויגו).

לאחרונה התחלתי לשמוע שריקות כאשר לוחץ על הדוושת גז, לפי עליית הסלדים.

נדלקה לי היום נורת מנוע + נורת החלקה + משולש אזהרה.

לא הרגשתי נפילה משמעותית בכוח של הרכב בכלל.

בנוסף, חסר נוזל קרור, אבל לא התחמם המנוע.

יש למישהו רעיון? האם נשמע הגיוני שזה קשור לטורבו?

143 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

אהלן חברים! 🚗🔧

התחלתי לאחרונה יחד עם חבר פרויקט על ניסאן טיידה 2008 במטרה להשתתף איתה במסע גרוטראלי.

אשמח לדעת אם יש כאן במקרה מישהו שכבר עשה את המסעות האלה בעבר, או מכיר מישהו מהקהילה שלוקח בזה חלק?

יש לנו פשוט כמה שאלות והתלבטויות לגבי החוקים, התקציב וקצת התאמות ברכב, ונשמח מאוד להתייעץ עם מישהו שכבר מכיר את השטח ויכול לעשות לנו קצת סדר.

מוזמנים להגיב פה או לשלוח לי הודעה בפרטי. תודה מראש!"


בהצלחה! זו לגמרי הדרך הנכונה לקדם את הפרויקט.

102 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

ספת רכב אחורית למסירה

יפנית כלשהי.

יש את חיבור האיזופיקס, אני סוף-סוף עברתי למקורית.

מי שרוצה, מוזמן

110 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

היי חברים.

אחי קנה רכב, הונדה סיוויק 2014.

הננוע והגיר נראים במצב טוב.

הקלאץ׳ בסדר.


אבל, כשהוא הגיע רלטתי שהאוטו עבד בהובלות. יש רעשים של דפיקות קלות מהבולמים האחוריים. נראה שגם צריך כיוון פרונט.

הצבע של הגג מתוקן.

166 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שיפוץ קליפר בלמים

מחפש המלצה למישהו שיודע לשפץ קליפר בלמים לרכב אספנות

126 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפה לצינור PCV

אהלן, הצינור PCV אצלי נראה מאוד עייף וקרוב ללהסתיים. מחיפוש זריז אומרים שמומלץ להחליף לצינור PCV/EEC ולא פשוט לצינור וואקום (כי עמידות בשמן וחום) ולא לצינור דלק (כי בנוי ללחץ חיובי ולא שלילי).

אני חושב על פשוט לקנות קיט צינור+קלמפים עבורו - יש המלצות/לינק למשהו כזה?


בנוסף, הpcv עצמו מלא בצבע כחול שכמעט מזכיר loctite (אולי מישהו ניסה לחזק את החיבור לצינור?) או נוזל שמשות (אופסי של מישהו שנזל לו במקום מאוד ספציפי...?). יש למישהו משהו מעניין להוסיף על זה?


123 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שאלה?(לחובבי שטח)


שמתי ברכב שלי שמן 5w30 לפי ספר הרכב אמריקאי.אחרי בדירה נוספת גיליתי שבארך מומלץ 5w40 בגלל החום הכבד.אותו המצב רלוונטי לנוזל בלמים dot 3 / dot 4 עד כמה ההבדלים האלה יהיו משמעותית בנסיעה מאומצת אבל לא תעופה (גרוטראלי).


הרכב הוא nissan tida 2008 1.6 אוטומט סטנדרט 200 אלף קילומטר.


נוסיף שכל מי שרוצה לתת יד מוזמן לדבר איתי 0584177774

150 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מקום לעבודה על הרכב?

אהלן, מישהו מכיר מקום (חניון/איזור תעשייה/מגרש) באיזור המרכז שהוא יחסית מוצל ולא הומה אדם?

אני רוצה להחליף אטם מכסה שסתומים באוטו, אומנם זו לא אמור להיות משהו רציני, אבל מעדיף במקום יחסית סטרילי בשביל ללמוד לאט לאט ולהיות בנחת. ולדעתי זה לא משהו שמצריך מקום עבודה ייעודי - רק קצת שקט וצל.

אשמח אם יש המלצות, או לרעיון אחר

144 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

טיגיטייזר מסך מגע לבלנו 2017


מחפש דיגיטייזר (מסך מגע) מקורי לסוזוקי בלנו 2017

איפה נראה לכם אפשר למצוא ?

דגם המסך Singway XWC2031V1


בפירוקיות וחלקי חילוף לא מצאתי

87 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שמן בבסיס הברגת פלאגים/מצב כללי

אהלן, האם בסדר שיש כמה טיפות שמן על ההברגה של הפלאג, או שאולי אטם של מכסה שסתומים לא בסדר? ובכללי המצב שלהם נראה תקין?


123 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שלום לכולם.

מחפש מיכל שמן הגה לג׳יפ סופה אם יש למישהו או מכיר מקום שאפשר לקנות אשמח.

ואם מישהו מכיר פיתרון אחר (שמעתי שמיכל של ברלינגו גם תופס..?) אשמח לדעת👋

תודה.

122 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
ben amar

מאפס למאה

החלפת בולמי זעזועים לקסוס 2013

אהלן חברה

צריך להחליף בולמי זעזועים

Lexus Rx350 שנת 2013

הרכב שט וקופץ המון פעמים לאחר שהמהמורה כבר עברה.

המלצה מאיפה להזמין חלקים והאם כדאי להזמין מחול?


182 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

חולץ מיסבים ופטיש החלקה

הי חברים, אולי למי מכם יש חולץ מיסבים ופטיש החלקה ומוכן להשאיל לי אותם לטובת פירוק נאבה?

או לחלופין להפנות אותי לחנות שמחזיקה את הסט במלאי…(אני לא מצאתי).

תודה 🙏🏼

119 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

פילטר שמן למסירה

פילטר חדש, הוזמן בטעות

מתאים לגרמניות לא סגור בדיוק על הדגמים

איסוף מרחובות

83 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

פירוק נאבה

סוזוקי יורו סוויפט 2000.

אחרי תאונה, צריך להחליף נאבה.

אשמח לדגשים, איזה כלים נחוצים וטיפים לעבודה.

ברכה על ראשכם 🙏🏼❤️

106 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

גיר רובוטי

שלום חברים סקודה סיטיגו 2016 עם הגיר הרובוטי החד מצמדי נוסע איתה הרבה (ב5 חודשים שהיא אצלי) בין ירושלים לבית שמש בעליות וירידות של כביש אחד

קרה לי כבר פעמיים שנסעתי במהירות לירידה של אבו גוש בלי ללחוץ יותר מדיי חזק על הברקס והגיר ישר הוריד הילוך והסל״ד עלה יותר מדיי והנורת חימום מנוע נדלקה, ואז עצרתי חיכיתי המשכתי ליסוע והכל היה בסדר.

בנוסף (אחרי השתי מקרים האלה) התחיל לי כמה פעמים נורת גיר צהובה לקראת הסוף של הנסיעות שלי לירושלים בעיקר ואז נכבתה אחרי כמה דקות

בנוסף בכללי אני מרגיש שלפעמים לוקח לו איזה אקסטרה שנייה להעביר הילוך לאחרונה.

אשמח להסברים אפשריים ולרעיונות…

138 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
ben amar

מאפס למאה

התייעצות על הוגנות הצעת המחיר


היי חברה, לקסוס rx350 שנת 2013.

יש נזילת שמן+ בעיית מתלים ברורה

(הרכב מרחף, קופץ ורעשי מכה בבמפרים)

אשמח לשמוע את דעתכם על הרשימת בעיות שקיבלתי מהמוסך היום.

האם נשמע הגיוני+מחירים הגונים?

אשמח לדעתכם


128 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
ben amar

מאפס למאה

המלצה למוסך בנתניה והסביבה

אהלן חברים יקרים!

נוסע על לקסוס RX 350 שנת 2013

אתמול גיליתי נזילת שמן ובכללי צריך בדיקה מקיפה לרכב.

גר בנתניה, אשמח מאוד להמלצה על מוסך אמין באיזור, מוכן לנסוע טיפה גם בשביל מוסך טוב

תודה למסייעים👍🏼❤️

110 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

סיאט מיי

שלום חברים, שתי שאלות,

סיאט מיי 2014 רובוטית של חבר צורכת דלק יותר מהרגיל, ברמה שמיכל אמור להיות 800 קילומטר בערך ואצלו הצריכה היא 550/600 למיכל, יש למישהו רעיון?

דבר שני אין לרכב זינוק בעלייה, צריך ללחוץ ישר על הגז בשביל לא להתגלגל אחורה, אני לא בטוח אם זה קשור לרובוטי או לסיבה אחרת, אם יש למישהו ידע על הרכב הזה אשמח אם יוכל לכתוב, תודה


196 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

היי

רוצה להרים מאזדה 3 2008 כדי לעבוד מתחתיה מישהו יודע איפה אני יכול למקם את הג׳ק?

וגם איפה מתחת המנוע אפשר למקם את הבוקים כדי להרים את המנוע להחלפת תושבות מנוע?

בכללי אשמח לטיפים על שימוש בג׳קים לכל סוגי הפרייבטים כי לא מצאתי הרבה ידע מועיל ביוטיוב ובאינטרנט

129 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מייצגת ❤️ בצלאל 6 חולון, אוטוסטור

אוטוסטור ❤️
אוטוסטור ❤️

75 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

ערב טוב חברים

קניתי יונדאי גטס ללמוד עליו.

אני נמצא במעלה אדומים אם מישהו מעוניין להצטרף אלי מוזמן בשמחה

052-4260309

95 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שלום לכולם

בבדיקה שעשיתי בשעה 6 ו 12 שמעתי רעשים המגלגל השמאלי חשבתי אולי טבורי גלגל לאחר מכן ראיתי שבבדיקה הבולם זז ואז הזזתי רק את הסולם אותו הרעש וכשהחזקתי את הבולם הגלגל לא זז . התושבות בני שנה האם יכול להיות שהבולם גמור? למה זה זז?

תודה ורק טוב

93 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

נוזל אוריאה


האם נוזל אוריאה משפיע בצורה כלשהיא על ביצועי מנוע?

84 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפת שמן מנוע

שלום.

מרצדס ספרינטר חדשה 2025.

הוראות יצרן זה החלפת שמן כל 40000קמ או שנתיים,המוקדם מבינהם.

מצד אחד אלה הוראות היצרן אבל מצד שני זה רחוק ממה שלמדנו להחליף כל 10-15 אלף קמ.

מה דעתכם ???

138 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

אתר למציאת חלקים

היי אשמח לעזרה לאתר שאפשר להזמין ממנו חלקיים לרכיבים

אני מחפש ספציפית להזמין את פנס ימין ושמאל

לkia picanto 2016

ממה שהצלחתי למצוא זה המקטים שלהם

92102-1Y011

92101-1Y011


180 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מחפש בוקסה xzn, etorx

שלום חברים,

מחפש לשכור/לשאול סט של בוקסות xzn, etorx

תודה רבה

118 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

קבוצה אזורית

חשבתי שהרבה פעמים אנחנו מחפשים אנשים כמונו שיעזרו לנו עם ציוד, ידע או סתם לתת יד באיזה פרוייקט ובדרך כלל הבקשות האלה הולכות לאיבוד בתוך הרבה פוסטים.

החלטתי לפתוח קבוצת וואטסאפ לאזור שבו אני גר וככה נוכל להיעזר אחד בשני בצורה הרבה יותר קלה.

מוזמנים להצטרף - סוויץ' בראש - גוש דן.

https://chat.whatsapp.com/F2hNUSjenm79z72b6fXC3b?mode=hq1tcla


221 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפת מנוע

היי חברים, מחפש גראז' פרטי עם מנוף קרן, לעשות בו החלפת מנוע, בתשלום כמובן. תודה

207 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

המלצה על מוסך לתיקון מכטרוניק (מחשב גיר dsg)

הי


מחפש מוסך לתיקון תקלה במכטרוניק באיזור המרכז


תודה

283 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שברולט טראוורס

מתעניין ברצינות לקנות שברולט טראוורס החדשה 2026 שתשמש את המשפחה לאורך שנים.

האם למישהו יש ניסיון עם רכבים אמריקאיים או שברולט בפרט? לגבי אמינות המנוע והגיר? כמה הרכב מחזיק? האם משתלם בכלל לקנות שברולט

209 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפתי פיוז של תאורה אחורית ברכב ופתאום נדלקו לי כל הנורות האלו

סיאט איביזה 2014

ממה יכול להגרם?


243 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מחפש רכב לגרוטראלי

הי

אני מחפש רכב לגרוטראלי אשמח לעזרה או הפניות למי שמוכר רכב כזה. בגדול מה שאני מחפש זה:

  • סוברו או לנסר או סוזוקי ישנות עד 3500 שח

  • מנוע עובד ומערכת קירור עובדת

  • עדיפות לידני

  • עם טסט

214 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

בורג בוקסה לא נפתח

היי חברים צריך עזרה, הבורג בוקסה במשולש ברכב לא רוצה להשתחרר (מדובר בשלושה ברגים הקרובים לגלגל) אני עובד עם ידית כוח, ניסיתי לחמם שם עם מצית טורבו בנוסף לשים חומר משחרר ברגים כרגע לא כל כך הולך,

יש למישהו רעיון?

288 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

המלצה על מישהו לשיפוץ ראש מנוע לסופה?



170 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מחלה חשוכת מרפא

קניתי לנד קרוזר סדרה 70 באוסטרליה (Troop Carrier לסקרנים) ולצערי נחתה ההבנה שאין מזה דרך חזרה.

מנסה להבין איפה אפשר למצוא מוכרים של רכבים מתקופות כאלו בארץ כי יד 2 תמיד זורק יותר מדי עשורים קדימה.

בנוסף אשמח לייעוץ איזה רכב דומה לסגנון כזה של שטח טהור ופשטות מכאנית במחירים נמוכים (ההבנה שטויוטה סדרה 70 זה לא משהו שקל לממן איך שחוזרים מטיול גדול)

176 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מיצובישי פאג׳רו

שאלה למביני עניין:

שוקל לקנות פג׳רו, תקציב של 150,000. אשמח לדעת מניסיון, ממה להזהר, למה כדאי לשים לב, שנתונים ודגמים מוצלחים יותר וכו…

תודה מראש 🙌🏼❤️

159 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מאפס למאה

סדנת טיימינג

מחפש ביט טורקס פלוס

מחפש מישהו מאיזור המרכז עם ביט טורקס פלוס 45 (TP45).

אני צריך לפתוח כמה ברגים בדלת האחורית של הברונקו על מנת להתקין מנשא לג'ריקן וגיליתי שזה ביט לא נפוץ.


אם יש למישהו - אשמח לקפוץ לכמה דקות.

תודה מראש

110 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

דיאגנוסטיקה ופתרון מהיר hyundai i35

כבר שבוע מרגיש איזשהו בעיית סחיבה קלה, בעיקר שהמנוע קר ובנסיעה איטית.

אתמול בבוקר נדלקה נורת מנוע, מוציא קודי תקלה ומקבל p0304 מיספייר בצילנדר 4.

מוציא מדדי דלק ונראה תקין, הולך לכיוון הניצוץ.

בודק התנגדות של קויל 4- תקין. הפלאג נראה קצת עייף.

מבצע הצלבה של הקויל לצילנדר 3 ושל הפלאג לצילנדר 2 כדי להבין האם אחד מהם אחראי לתקלה, עושה איפוס תקלות במחשב ומניע מחדש.

תוך רגע התקלה קופצת לצילנדר 3.


132 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

תוסף לשמן גיר Lubegard

ברשותי קורבט אספנות עם גיר GM 700R4. הגיר שופץ לפני כ 4 שנים עם קלאצ'ים משופרים. במעמד השיפוץ, שופץ גם הממיר מומנט. לאחר השיפוץ היו רעידות קלות במעבר הילוך 3 ל 4. לא תמיד זה קרה. המשפץ נתן לי תוסף מיוחד לזה ואכן עשה פלאים. לא היינו צריכים להוריד שוב את הגיר ולראות מה הבעיה. הוא נתן לי את החומר הזה: https://lubegard.com/product/instant-shudder-fixx/ יש לא מעט סרטונים ביו טיוב על החומר הנ"ל כולל מעקב של אנשים אחרי איקס קילומטרים ושנים. חקרתי קצת על החברה ולבסוף הוספתי את התוסף הזה: https://lubegard.com/product/platinum-automatic-transmission-fluid-protectant/ הוא עושה מה שהחובר הראשון עושה פלוס עוד מספר דברים כמו: הפחתת חום, רעידות ואורך חיים של השמן. כל החלפת שמן פיר ופילטר (כל שנתיים) אני מוסיף תוסף זה. התיבה עובדת בצורה חלקה מאד. גם בימי מסלול. לא מיועד לגירים רציפים. יש חומרים אחרים.


75 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

טויוטה יאריס לא סוחבת

טויוטה יאריס 2012, תקלות סותרות להבנתי- גם תערובת עשירה וגם תערובת ענייה.

הוחלף חיישן חמצן ולא פתר את זה.

אשמח לדעתכם מה לעשות



61 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

אהלן חברים למשהו יש רעיון איך לתקן את האגזוז?

111 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

דרך מקורית לקומפרסור חירום

67 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

יש לי טויוטה rav4 2011 ואני רוצה לחבר להגה שלה כפתורים לשליטה במולטימדיה של הרכב. קניתי סט מעלי אקספרס אבל כשפירקתי את ההגה ראיתי שגם השיפטרים של ההגה מחווטים דרך אותו חיבור (רק לכניסות אחרות) מישהו עשה דבר כזה ויודע איך לפתור?

93 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

רעידות בהגה קלות

הוחלפו 4 צמיגים

האם צריך לעשות כיוון פרונט?

הפנצריה אומרת לא צריך המוסך כן

תודה

130 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שיפוץ גיר - פיאט פנדה

הגיע הזמן לשיפוץ הגיר.

המלצות על מקום / בחור אמין ומיקצועי שגם יאפשר לי ליצפות בעבודה ?

139 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מחפש מוסך לבדיקה ברשל״צ

היי חברים,

מחפש מוסך טוב ואמין לבדיקה לפני קניה בראשון לציון והסביבה.

יש המלצות?

122 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

קורס נהיגה מתקדם / מסלול

הי חברים, ליומולדת 50 של חבר אנחנו רוצים להתארגן על מתנה של קורס קצר (יומי?) שמשלב לימוד מתקדם של נהיגה - החלקות/ תת היגוי / היגוי יתר/ כניסה לסיבוב רצוי במסלול החלקה / מירוצים. (לא נהיגת שטח) המטרה היא לא רק פאן (דריפטים/ הקפות מסלול תחרותיות במכונית ספורט) אלא גם משהו שיתן קצת ידע ועקרונות.


אם מישהו עשה/מכיר - אשמח לכיוון.

199 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

האם יש הרבה מועמדים להיות רכבי אספנות?

למדתי היום משהו מעניין ועבורי מאד מפתיע מגוגל-AI. שאלתי כמה מכוניות מאזדה 626 יש כיום בישראל. התשובה מפתיעה, ונכונה כנראה לעוד הרבה רכבים: יש עשרות בודדות שעדיין עם טסט כלומר נוסעות על הכביש, אך יש מאות (!!!) שעדיין יש עליהן בעלות, אך הם ללא טסט. מדוע? אלף, הרבה אנשים לא טורחים להיפטר מהרכב הישן/הגרוטאה שלהם שבשביל להעבירו טסט צריך להשקיע אלפי שקלים והוא בקושי שווה זאת (פלוס מינוס), או ממתינים לגריטה בתשלום גבוה יחסית כמו שהיה פעם, או חושבים שאולי מחרתים גם יתחילו דיאטה וגם יחזירו הרכב לחיים. וכל עוד הרכב אינו מפריע למועצה המקומית האיזורית או לעירייה, אז הרכב יושב בטל ללא תזוזה שנים על גבי שנים. בית, על מנת להעבירו טסט כאשר כן אחד הילדים/הנכדים הגיע לגיל הנהיגה ומעוניין ברכב, החוק היבש אומר שצריך לשלם גם על כל השנים בהם לא שולם הטסט. מה שמגדיל עוד יותר את העלויות.... אלא אם --- לטענת גוגל-AI, ברגע שהרכב מוגדר כאספ…

227 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

קבוצת הפורמולה סטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון

שלום לקהילה המדהימה!

קוראים לי תובל ואני בוגר מחזור 46 של מאפס למאה, סטודנט שנה רביעית להנדסת מכונות וראש קבוצת הפורמולה של האוניברסיטה.


אני רוצה לשתף אתכם בפרויקט המדהים הזה שיש לי את הזכות לנהל אותו.


לפני 20 שנה, באו מספר סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון ששמעו על סבב התחרויות העולמי formula student, והחליטו להקים גם קבוצה בבן גוריון.

הרעיון מאחורי התחרויות היה לתת ידע מעשי לסטודנטים להנדסה תוך כדי התואר והדרך הכי טובה לעשות את זה היא לתכנן רכב מירוץ ולהתחרות איתו.

במהלך השנים הקבוצה בנתה והתחרתה עם 11 רכבים שונים, כיום הקבוצה בנויה מ5 ענפים ובסה"כ 120 סטודנטים.


205 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

סיטרואן ג'מפי 2020 שריפת קלאץ'

שלום, יש לי סיטרואן ג'מפי 2020.

בזמן האחרון ההילוכים לא ממש נתפסו והיום באמצע נסיעה סופית הוא לא נתפס בשום הילוך.(הידית מכניסה להילוך אבל הוא ממשיך להיות על ניוטרל).

הלכתי למוסך והוא נתן הצעה על שריפת קלאץ

עלות עד 20,000.

החלפת סט מצמד

גלגל תנופה

162 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

נעילות ARB

פראדו 99 הנעילת ARB אחורית יש בריחה של אויר. ( מהביצה האחורית)

מחפש מי יכול לטפל.

159 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שאלה להמונים

טויוטה היילקס 1993 מנוע 2.4 דיזל

הוחלפה רצועת טיימינג, הורכבה חדשה, סימונים היו במקום כמו שצריך. כמו כן שופצה משאבת סולר, הוחלף פילטר סולר, פילטר שמן וכמו כן פירוק וניקוי קרטר שמן. בחיבור מצבר (בן שנה) המנוע קשה לו להניע.

מה יכולה להיות הבעיה?

195 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

אשמח לעזרה בבקשה בסידור של טיימינג בניסאן סאני 1993

אהלן חברים אני יוסף מירושלים יש לי ניסאן סאני 1993 והחלפתי לה לאחרונה גומיות שסתומים. ואחרי שרציתי להחזיר את הקמשפטים גיליתי שהטיימינג לא מסודר כראוי. מי שעשה לי טיימינג לא עשה אותו מדויק. אז התחלתי לפרק את מה שצריך בשביל לסדר אותו בעצמי..

היה לי משהו אישי משפחתי וכרגע אני בחו"ל. בעזרת השם חוזר בקרוב.

הרכב נשאר חצי מפורק. לצערי זה ממש מפריע לי ואני אשמח אם העניין הזה יהיה מאחוריי כי גם ככה כרגע אני קצת טרוד. אשמח אם יש מישהו שיכול לעזור לי או לעשות את זה בעצמו כמובן שאשלם לו מה שצריך. זה פשוט מתעכב יותר מידי ואני רוצה להיות בראש רגוע. יש לי את הספר של הרכב וכל מה שצריך. אשמח לעזרה בבקשה מי שיכול זה ישמח אותי מאוד 🙏🙏

204 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
אלכס סירה

מאפס למאה

סדנת טיפול שוטף

189 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

קניית ובדיקת רכב באוסטרליה

אהלן אהלן,

אני מחפש לקנות רכב באוסטרליה ויש לי כמה שאלות לאנשים שעשו את זה בעבר או יש להם ידע כללי.

אני מחפש דגם 4×4 שאפשר לשפץ לסליפר בעיקר שיהיה אמין ובעל באגז' מספיק גדול. כרגע מסתכל על דגמים כמו טויטה טרופר סדרה 70 או 78 אבל אשמח לעוד המלצות לדגמים שווים.

בנוסף אם למישהו יש רשימה לבדיקת רכב לפני קנייה אשמח לקבל רוצה להיות עצמאי כמה שיותר כי מוסכים פה זה יקר פיצוצים.


אשמח להצעות או לרעיונות 🙏

192 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

רכישה קבוצתית

אהלן משוגעים בראש,

עלה בי הרצון לרכוש עגלת כלים.

מתבלט עדיין בין סולושין של היבואן אגרועוז או חברת bull lion

של היבואן עץ האורן.

מחיר העגלות האלו נע בין 2100-2600₪

בנוסף צריך גם ג׳ק הידראולי על גלגלים ו2 בוקים ומיטת מכונאים על גלגלים (ארבעתם ביחד עוד 1000₪ בערך)


252 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מאפס למאה

סדנת טיימינג

סרטון מדהים על מודרניזציה של רכב ישן

https://youtu.be/jZ38C-M3tyk?si=Jh7NKNk4TcZBmn0p


מומלץ בחום ומסביר היטב על המכלולים שמחוץ לבלוק המנוע - הצתה, דלק, אוויר


164 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

עזרה עם רדיאטור

הייתי צריך להחליף יוניט מאוור תקול. יצא נוזל קירור עם פירורי מתכת. האם צריך ניקוי רדיאטור פנימי? איך עושים?

133 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

https://m.facebook.com/watch/?v=660393640443712&vanity=1320Videos

הבנאדם גאון/מופרע/אמריקאי אמיתי

107 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

המשך יישורנקו לקורולה

אז אחרי יישור הקו שכלל החלפת רכיבי המתלה הקדמי, אטם מכסה שסתומים, טיפול תקופתי, הגענו לטיפול האחרון- החלפת בושינגים של הסרן (מת) האחורי.


אחד הטיפולים המתסכלים ביותר שהיו לי ברכב אי פעם. בעיקר בגלל שעבדתי לבד. בנוסף לא הייתה לי ערכת חליצה מתאימה לבושינגים, אז בניתי אחת 😎.


באחת התמונות רואים את ערכת החליצה שבניתי על השולחן במסגריה, מורכב מקלמרה, גביע חליצה ופרופיל 100 לקונטרה. נראה טוב בתיאוריה.


מפרקים את הבושינג בקלות מהמרכב ומתחילה עבודת החליצה. מה שבתיאוריות נראה קל פשוט לא צלח. הקושי העיקרי היה להחזיק את 3 החתיכות לבד ולהדק ביד השנייה.

אחרי תסכולים רבים וחוסר הצלחה ריתכתי את החלקים לקלמרה. זה גם לא צלח. המשכתי למחרת.


בובקר הוחלט להוריד את הסרן לגמרי, הדרך הארוכה היא הקצרה, נדרש פירוק טבורים ועוד כמה מחזיקי חיישנים.


194 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

יש ברשותי רנו קאפטצור שנת 2017, הנעה בכפתור. כשאני לוחץ על הכפתור ובא להניע הרכב לא מניע ונורות הרכב נדלקות על התראה ועל הצג מופיע לי לבדוק כל מיני מערכות כמו לחץ צמיגים ומערכת כיבוי והדלקה. ניסיון הנעה בכבלים גם לא צלח.

במוסך אומרים שכנראה זה בגלל המחשב גיר, האם זה הגיוני ולמה?


113 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
שגב קטלן

מאפס למאה

סדנת בלמים וציריות

בולמים קידמיים לפרוייקט יאריס ספורט

אז אחרי המתנה ארוכה מאוד לבולמים סוף סוף הם הגיעו בולמים קוני לביצועים משופרים כמובן הוחלף גם כריות בולם ובאמפ סטופ שהיה גמור קצת תמונות והשוואת

החלפה יחסית פשוטה 2 אנשים 2 בירות ושעה וחצי של עבודה


132 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

היילקס-איזה דור הכי אמין?

אהלן לכולם,

מחפש היילקס 4x4…

פונה למומחי הדגם-

איזה תת-דגם הכי אמין?

ולמה?

145 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מחפש דונגל אנדרואיד אוטו אלחוטי למאזדה 3 2018

יש לי מאזדה 3 2018 עם מולטימדיה מקורית שעשיתי לה הסבה לתמיכה באנדרואיד אוטו/קארפליי (מי שרוצה לדעת איך, תשאלו אותי).

עכשיו אני רוצה לקנות לזה דונגל אלחוטי, אבל הבנתי שלא כולם עובדים.


האם מישהו מכיר דגם של דונגל שבוודאות עובד עם מאזדה? אשמח לקישור.

או פשוט להזמין משהו מעליאקספרס ולקוות לטוב?


חייב שיתמוך במכשירי אנדרואיד, כי אני יודע שיש כאלה עם תמיכה רק בפרוטוקול של אפל קארפליי.

115 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

הצלת מאזדה (אחת משתיים) וקבלתה בזיל הזול

יש לי שתי מאזדות 626, מהשנים 1998-1999, השקעתי בהן המון בתקווה שאני מגדל רכבי אספנות. לשתיהן יש עדיין ביטוח וטסט. לצערי התייאשתי: המעולה יותר, מנוע שנסע כ170-180 אלף, עברה תאונה והלך רדיאטור וצנרת שמסביבו, וגם נפתחו כריות אויר, שזה פוגם בהגה ובדשבורד היפה. באחרת נכנסו מים למנוע וצריך החלפת אטם ראש ואולי עוד נזקים מסביב. להציל אותן או אפילו להציל אחת מהן או להעביר מנוע מאחת לשניה - מעבר ליכולות שלי. אשמח שלא אצטרך למכור לברזלים, ושאולי גם אלמד משהו ממי שייקח אותן בזול ממש. אם גר קרוב לאיזור טבעון-חיפה וירצה לערב אותי בפרויקט. בתקווה שמישהו כאן ירויח בעל זאת רכב אספנות.

146 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

תחקור נהג

104 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

טיפול אחרי קניית רכב יד1 אפס ק״מ

בשעה טובה רכשתי ברונקו בדלנדס יד1 0 קילומטר. 

הרכב יוצר בסביבות יוני 2023 ומאז עומד לו להנאתו.

אשמח להבין מה קריטי שאחליף לפני שאסע עליו.


להבנתי:

שמן מנוע - כי מאבד תכונות

פילטר שמן - כי יש גבול לכמה זמן האטמים אוטמים


176 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

חיישן TPMS לחץ אוויר

היי חברה

לקסוס RX350 שנת 2013

נדלקה נורה לפני כחודש של חיישן לחץ אוויר TPMS מהבהבת לאיזה דקה ונשארת דולקת.

מסתבר שכנראה נגמרו הבטריות בחיישנים שנמצאים בגלגלים.

יש למישהו נסיון בהחלפת החיישנים וקידודם ?

האם ישנו סוג אחד אוניברסלי או שלכל רכב יש את הסוג שלו,

169 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שוב מזגן בסוזוקי קרוסאובר 2016

טוב מההבנה שלי המזגן לא עובד כשהאוטו עומד כי המאוורר לא נכנס לפעולה,

אני מנסה להבין מהפיוזים והריליים מה שייך לזה ולא מצליח להבין..

ניסיתי לעשות הצרחות ביניהם וזה לא עזר..

איך לגשת לבדיקה של המאוורר?

101 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

איבוד מים במיכל נוזל הקירור

סיאט איביזה שנת 2012 ידני

בגלל נזילה מהצינור המקורי בוצע מעקף ע"י צינור משני ולאחר תקופה שהכל היה בסדר המפלס במיכל נוזל הקירור יורד כל כמה זמן

הרכב לא מתחמם

לפעמים יש בועות אויר לפעמים אין בועות אויר

הוחלף פקק מיכל נוזל הקירור

אני אשמח לכיוונים ורעיונות שלכם

175 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

ג׳יפ למדרונות הנגב

משתעשע ברעיון להיכנס לעולם השטח.

יש כל מיני אופציות לסוזוקי גראנד ויטרה, פאגרו, גם גימני נשמע טוב, הכל מדובר על שנתונים סביב 2006.

הרכב ימוקם בנגב ולכן הוא לא עתיד לעשות הרבה ק״מ בשנה.

ויטרה יש מציאות עם ק״מ נמוך מאוד, מתחת למאה אלף. פאגרו כולם 300 פלוס.


בסוף אני מתחיל מינוס מינוס כל שלדעתי יהיה לי יותר קל להתעסק עם הסוזוקי בנזין מאשר פאגרו דיזל.

עצות?

192 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

המשך יישור קו לקורולה

אז בהמשך לאטם מכסה שסתומים הסופש הוחלפו- משלושים, בולג'וינטים ולינקים למוט מייצב.


המהנדסים הגאונים שמו את הבורג משולש בצד נהג כך שעוקת השמן גיר חוסמת אותו לכן צריך לנתק תושבות מנוע, להרים את כל המנוע והגיר עם ג'קוזי ואז לחלוץ את הבורג.


המשולשים העקשנים והבולג'וינטים נחלצו בעזרת לופ כי לצערי אין לי חולץ לבולג'וינטס, בחזרה קצת גריז בתוך התושבת שלהם ונכנסו חלק.


בבולגו'וינט של הלינקים יש מקום להכניס מפתח אלן וככה לנעול את האום שהוא לא מסתובב.


הכל קרה בבית בעזרת ג'ק ובוקים, ערכת בוקסות, כמה כלי עבודה ידניים ומד מומנט.


מצרף תמונות של חלק מהדברים, מוקף בעיגול איך הבורג של המשולש צד נהג נראה שהוא חסום. ( מוקף בעיגול לבן)


193 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
סוויץ' בראש

מנהל קהילה

מדריך

שרשור - האנושות מזיינת תצמה :-(




154 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

טורבו בנזין

מתלבט אם לקנות סוזוקי קרוסאובר מנוע 1.6 אטמ' או 1.4 טורבו.

מזיכרוני ההסברים על מנועי הGDI המושמצים של יונדאי/קיה הצביעו על בעיות בקירור שסתומי היניקה והצטברות פיח עליהם בשל ההזרקה הישירה לתא הבעירה.

מה שונה במנוע בנזין מוגדש של סוזוקי שזוכה לתשבוחות?


ובנוסף - חושש מאמינות כל המערכת הנוספת הזו ומורכבות התחזוקה שלה (בינתיים מטפל בi20 2012 שלי ללא צורך במוסך, טפו טפו).

מכוון לידני..

179 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

החלפת אטם מכסה שסתומים- קורולה 2007

אז אחרי נזילה שהוכחשה תקופה הגיעה העת להחליף אטם מכסה שסתומים, על הדרך כבר בדקתי מרווח שסתומים- הכל עפ הנתונים בספר שירות ועם פילר גייג'.

שמתי קצת RTV בנקודה בין המכסה טיימינג למנוע.


בסגירה עם מד מומנט 2 ברגים נגזרו לי 🤦🤦 למרות שסגרתי לפי המומנט הדרוש. כנראה שהתעייפו לגמרי.

אילתרי משהו עם ברגים שהיו לי ומחר נתארגן על הברגים חזרה.


בנוסף 2 צינורות ואקום שנפער בהם חריץ שהחזרתי- אחלה הזדמנות להחליף גם.


מצרף תמונות של התהליך


154 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שמן היגוי

יכול להיות ששמן המנוע ביונדאי וניו מזין את מערכת ההיגוי הידראולית?

לא מצאתי מיכל שמן היגוי וכשהסתכלתי לכיוון המסרק ומוט הפיתול, נראה שיש חיבור ממיכל סגור שמחובר למנוע.


מי מכיר?

82 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

התייעצות לטיול שטח

אני מטייל באפריקה בשטח עם אופנוע קוואסאקי וורסיס 300 , ואחרי שנשברה לי השרשרת נשברו לי שתי חלקים במנוע ( תראו בתמונה ) כי השרשרת עפה קדימה ונדחסה בחלל שם . מכונאי מטורף שהיה באיזור תיקן לי את השרשרת ואת החורים , אבל יש נזילה בקטנה של שמן מהחלק השמאלי כי השבר הוא על האטם . אחרי שראיתי שלמרות החומר שהוא שם עדיין יש נזילה ( עדיין בקטנה ) הלכתי למוסך שישים לי סיליקון לאטימת חלקים בתוך המנוע ( תחליף לאטם ) . עכשיו לדעתי המצב השתפר . אשמח לקבל חוות דעת ממכם כמה זה עמיד והאם אני יכול להמשיך בטיול 🤙🏻🤙🏻


172 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

חופש בהיגוי בסרן חי קדמי

מה יכול לגרום לחופש בהגה בסרן קדמי?
מה יכול לגרום לחופש בהגה בסרן קדמי?

147 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפתי ארבע בולמים וקפיצים בסובארו פורסטר 2006

סגרתי הכל לפי טורק מדוייק

בנסיעה בכביש כולל במפרים הכל תקין

כשאני נוסע בשטח יש רעשי טקטוק כאילו הוא לא יושב טוב (מרגיש בעיקר כאשר הגלגלים עולים על מכשול אחד אחד ולא כאשר שתי הגלגלים יחד )

אשמח לעצות

203 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

גולף שנת 03 מנוע 1.6 16v


לאחר ניקוי מצערת, ביצעתי לימוד עם Obd11 ותידלקתי כי לא היה דלק בכדי להניע.


הרכב הניע בנגיעה. והחזיק בסרק ללא רעידות 10 דק בערך עד שנכבה.


עכשיו הרכב מניע רק עם גז. ואם עוזב את דוושת הגז הוא מתכבה.


מה יכול להיות הכיוון שלי ?


תודה לעוזרים

175 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שמנים לתיבת הגה

הי

אני בונה מחדש תיבת הגה, שתי שאלות:

  1. עם מה מומלץ לשמן את האטמים החדשים כשאני מכניס אותם חזרה? עם גריז? נוזל הגה? ואם גריז סוג מסויים של גריז?

  2. לגבי מיסבים- יש שם שני מיסביי סיכות. האם אפשר לנקות מיסב סיכות עם נוזל ניקוי בלמים? משהו אחר מומלץ?

תודה

125 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

החלפת רמקולים

אני מחליף רמקולים ברכב ואני לא בטוח איך להוציא את הרמקול בצורה הנכונה

בתמונה זה נראה כאילו הרמקול מחובר על ידי ניט לדלת, פשוט לקדוח אותו? אם אני קודח אותו אז החור כבר לא יתאים לבורג בשביל הרמקול החדש?

תודה לעונים ואם יש למישהו קישורים לסרטונים טובים שמסבירים על התהליך אשמח גם כן


97 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

סיום פרויקט ראשון

הגעתי לקורס עם רצון גבוה להתעסק ברכב שלי בעצמי והנה סיימתי פרויקט ראשון!

התקנת מצלמה אחורית ומסך מולטימדיה

לא יכולתי לעשות את זה בלי חברי הקהילה פה שתמכו ועזרו וענו לכל שאלה!


60 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
דניאל חביון

מאפס למאה

סדנת טיפול שוטף

שאלה שנשאלתי

חבר מחפש רכב והוא הראה לי פורד אדג׳ 2009 יד ראשונה 330,00 ק״מ. אבל הוחלף מנוע וגיר לפני כ15,000. ואז עלתה השאלה. אם כדאי לקנות רכב יד שנייה אם הוחלפו בו דברים מהותיים כמו גיר ומנוע הרי דבר כזה הופך רכב לכחדש/ מחודש, כמובן שצריך לברר את הסיבה ללמה הוחלף וכו. מה דעתכם? האם לקנות רכבים יד שנייה שהוחלפו בהם חלקים גדולים זה כדאי?

60 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שברולט

אני מחפש לקנות רכב עם תא מטען יחסית גדול אבל בתקציב

הסתכלתי על שברולט סוניק 2014 סדאן עם מגדש טורבו 93 אלף קמ

באמת עומד במה שאני מחפש מבחינת מפרט רכב, צריכת דלק ומחירי ביטוח


אני זוכר מהקורס את האימרה של גיתאי להתרחק מהאירופאיות, אבל אני לא בטוח מה הגישה כלפי אמריקאיות


אשמח לחוכמת ההמונים על הרכב ועל שברולט בכללי


46 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
סהר6

מאפס למאה

ניקוי שסתום pcv

אהלן חברים

רציתי לנקות את השסתום כדי שהגולה תחליק ביותר חופשיות ( שומעים שהיא קצת תקועה)


באיזה חומר אפשר לנקות?

האם ספרי ניקוי בית מצערת זה סבבה?

תודה


40 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

סקודה אוקטביה עולה על טורים

חבר הגיע עם סיפור שהסקודה שלו יום אחד בנסיעה עלתה בסל"ד של בין 7-8 והמהירות לא עברה את ה80 קמש. לאחר בדיקה במוסך החליפו לו מצבר חדש ולטענתו התקלה הסתדרה. אני עוד לא הצלחתי להבין את ההקשר בין המצבר לבין המנוע שפשוט לא היה מוכן להאיץ במהירות. אשמח לחוות דעת נוספות :)

29 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
Tomer

מאפס למאה

בלימה ברכב עם תמסור פלנטרית

דיון שנכנסתי אליו ומנסה לקבל תשובה מלומדת: בבלימה לקראת רמור אדום מה עדיף, כדי לשחוק פחות בלמים/תמסורת/אחר, לעשות את הבלימה ב D או ב N?

65 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מאפס למאה

רכב לא מניע

אשמח לעצתכם. קנינו מאזדה 3 2008 לאחר התחממות יתר הרכב לא מניע. במבט מהפלאגים ראו נוזל קירור בצילינדרים. יש סטארטר ,קראנק מסתובב, בוכנות עולות ויורדות, יש ניצוץ בפלאגים ויש ריח של דלק בפלאגים. ועשינו ניקוז נוזל קירור כדי שלא יכנס עוד לצילינדרים. כשמנסים להניע יש צליל חסר כזה כאילו המנוע לא כולו מצליח להניע. הכיוון הבא לבדוק עם מד קומפרסיה. אם למישהו יש רעיון או מד קומפרסיה שאפשר להשאיל נשמח. תודה.

98 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מדחס מזגן והנלווים שלו

כחלק מתהליך תיקון הרכב שאני עושה, לפי כל מי שפניתי אליו אמר לי שהמדחס והגומיות שלו הלכו (כולל החיבור לקיר האש).

כשבאתי לקנות את החלקים לתיקון עצמי, כל מוכר בנפרד הזהיר אותי שזאת משימה קשה ועדיף לי ללכת לבעל מקצוע ואני מודה שזה דיי הרתיע אותי...

יש כאן מישהו שעשה את זה בעבר ויכול להרגיע אותי?

או אולי להדריך אותי בצורה מסוימת


תודה מראש לעונים

66 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

פולקסווגן גולף שנת 2000 מנוע 2.0 גיר ידני חמש הילוכים

יש לחבר שלי פולקסווגן סולל שנת 200 מנוע 2000

הרכב חמישה הילוכים לא נכנס רוורס וזה ״כאילו״ הרוורס נעלם/לא קיים והרכב בורח להילוך שלישי שמכניסים לראשון

הרכב נקנה לא מזמן הרכב גם 300k קילומטראז׳.

אז הבעיות הן ככה

רוורס שהוא כאילו לא קיים

הילוך ראשון שבורח לשלישי

31 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

יוניט רברס עם 3 מוליכים

איך החווט של יוניט רברס עם 3 גידים אמור להיות?(נניח וזה היה 2 גידים אז האחד מתחבר לשני והאורות רברס דולקים: נגמר האירוע) 3 גידים זאת כבר בעיה אחרת. ואיך ניתן להתחבר לשקע הזה? (לא רוצה לחתוך בכדי לשמור על מקוריות הרכב)

36 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

מנוע וישרים למגאן

מאיפה ניתן להשיג(לקנות) מנוע וישרים לרנו מגאן?/צריך פירוקיות באיזור צומת בית ליד והסביבה..

.

31 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

שיפוץ בולמים אופנוע !! עזרה

יש למישהו כלי יעודי להחזרת מחזירי שמן לבולם באופנוע

אשמח לעזרה עם מישהו כבר עשה את הפרוייקט הזה

38 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

פתרון לעצלנים לכבל קלאץ׳ חשוף

בעקבות המלחמה לא היה לי יותר מדי מה לעשות אז אמרתי לעצמי ״בוא נבדוק את מצב הרכב״

פתחתי מכסה מנוע וראיתי את זה:

לא היה לי מושג מה זה בהתחלה אבל לאחר חיפוש באינטרנט וצ׳אט ג׳יפיטי גיליתי שזה הגומי של הכבל קלאץ׳ .

המשכתי להתייעץ עם צ׳אט ג׳יפיטי ובאופן עקרוני ההמלצה שלו הייתי להחליף את כל הכבל.

בסוף החלטתי להוריד את הגומיה היבשה והמפורקת.


40 צפיות
Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.

בוגרים

bottom of page