שמן בבסיס הברגת פלאגים/מצב כללי
אהלן, האם בסדר שיש כמה טיפות שמן על ההברגה של הפלאג, או שאולי אטם של מכסה שסתומים לא בסדר? ובכללי המצב שלהם נראה תקין?


123 צפיות

אהלן, האם בסדר שיש כמה טיפות שמן על ההברגה של הפלאג, או שאולי אטם של מכסה שסתומים לא בסדר? ובכללי המצב שלהם נראה תקין?


מאפס למאה
מאפס למאה
מאפס למאה
בתמונה אחת השמן יותר קרוב למעלה שזה כנראה אטם מכסה שסתומים בתמונה השניה הוא למטה שזה גומיות שסתומים /רינגים
כמה קמ יש למנוע ?
איזה רכב ?
הוא אוכל שמן ?