אהלן, מנסה את מזלי שוב,
אני מחפש מגרש חנייה/איזור פנוי יחסית ובתקווה מוצל לעשות בו עבודה על הרכב, לא משהו מעבר למספר שעות. יש לכם מקומות להמליץ באיזור המרכז?
אידאלית גם משהו שבאמצע שבוע אפשר, כי לא הספקתי בסופש לצערי. אבל גם אשמח להמלצות שתקפות לסופש
90 צפיות

