דיאגנוסטיקה ופתרון מהיר hyundai i35
כבר שבוע מרגיש איזשהו בעיית סחיבה קלה, בעיקר שהמנוע קר ובנסיעה איטית.
אתמול בבוקר נדלקה נורת מנוע, מוציא קודי תקלה ומקבל p0304 מיספייר בצילנדר 4.
מוציא מדדי דלק ונראה תקין, הולך לכיוון הניצוץ.
בודק התנגדות של קויל 4- תקין. הפלאג נראה קצת עייף.
מבצע הצלבה של הקויל לצילנדר 3 ושל הפלאג לצילנדר 2 כדי להבין האם אחד מהם אחראי לתקלה, עושה איפוס תקלות במחשב ומניע מחדש.
תוך רגע התקלה קופצת לצילנדר 3.
מבין שהקויל תקול- החלפה שלו ועל הדרך כבר את כל הפלאגים (גם ככה תוכנן בטיפול הקרוב) והרכב נוסע כמו חדש.
132 צפיות






איך הגעת למדדי הדלק?
האפליקציה זה Torque?