top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

קניית רכב

אהלן שלום

אני אשמח ממש לדעות של האנשים פה

אני רוצה לקנות רכב לטיולים בשטח לא משהו ממש מוגזם אבל כן להרגיש בנוח בשטח

אני מתלבט בין רב 4 2008 לגרנד ויטרה 2008 שניהם מנוע2000

אני לא מכיר את הרכב האלה כמעט בכלל רק מקריאה בקבוצות וחברים

אשמח לשמוע ממשהו שיש לו את אחד מהרכבים האלה

מחלות ידועות על הרכבים האלה המלצות דברים להיזהר ולשים לב

ובכללי הכוונה על זה

תודה לכולם ❤️

146 צפיות
שגב קטלן
שגב קטלן
לפני 6 ימים

היי יש לי גרנד ויטרה 2400 היא לא שונה בהרבה מה2000


בכל מקרה אתה צריך להבין מה אץה מחפש נסעת פעם בשטח עם חברים אולי ?


כי ראב 4 זה רכב שבילים

ג.ו בהחלט יכולה להגיע להרבה יותר תלוי מה אתה מחפש


ואם זה רכב שני בהחלט יש מצב הייתי לוקח ג׳ימני


דבר איתי בכיף אם תרצה עוד עזרה

בוגרים

bottom of page