קניית רכב
אהלן שלום
אני אשמח ממש לדעות של האנשים פה
אני רוצה לקנות רכב לטיולים בשטח לא משהו ממש מוגזם אבל כן להרגיש בנוח בשטח
אני מתלבט בין רב 4 2008 לגרנד ויטרה 2008 שניהם מנוע2000
אני לא מכיר את הרכב האלה כמעט בכלל רק מקריאה בקבוצות וחברים
אשמח לשמוע ממשהו שיש לו את אחד מהרכבים האלה
מחלות ידועות על הרכבים האלה המלצות דברים להיזהר ולשים לב
ובכללי הכוונה על זה
תודה לכולם ❤️
146 צפיות


היי יש לי גרנד ויטרה 2400 היא לא שונה בהרבה מה2000
בכל מקרה אתה צריך להבין מה אץה מחפש נסעת פעם בשטח עם חברים אולי ?
כי ראב 4 זה רכב שבילים
ג.ו בהחלט יכולה להגיע להרבה יותר תלוי מה אתה מחפש
ואם זה רכב שני בהחלט יש מצב הייתי לוקח ג׳ימני
דבר איתי בכיף אם תרצה עוד עזרה