top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

עומר שפירא

מאפס למאה

מנהל קהילה

המשך יישורנקו לקורולה

אז אחרי יישור הקו שכלל החלפת רכיבי המתלה הקדמי, אטם מכסה שסתומים, טיפול תקופתי, הגענו לטיפול האחרון- החלפת בושינגים של הסרן (מת) האחורי.


אחד הטיפולים המתסכלים ביותר שהיו לי ברכב אי פעם. בעיקר בגלל שעבדתי לבד. בנוסף לא הייתה לי ערכת חליצה מתאימה לבושינגים, אז בניתי אחת 😎.


באחת התמונות רואים את ערכת החליצה שבניתי על השולחן במסגריה, מורכב מקלמרה, גביע חליצה ופרופיל 100 לקונטרה. נראה טוב בתיאוריה.


מפרקים את הבושינג בקלות מהמרכב ומתחילה עבודת החליצה. מה שבתיאוריות נראה קל פשוט לא צלח. הקושי העיקרי היה להחזיק את 3 החתיכות לבד ולהדק ביד השנייה.

אחרי תסכולים רבים וחוסר הצלחה ריתכתי את החלקים לקלמרה. זה גם לא צלח. המשכתי למחרת.


בובקר הוחלט להוריד את הסרן לגמרי, הדרך הארוכה היא הקצרה, נדרש פירוק טבורים ועוד כמה מחזיקי חיישנים.

על הרצפה עם הקלמרה לא הצלחתי אז פשוט עם הגביע חליצה והפטיש הבושינג יצא.


עכשיו למשימה הבאה- להכניס את החדשים. קשה לא פחות. ניסיתי ללחוץ עם הקלמרה וגביע נוסף אבל לא הלך אז בסוף עם המלחציים על השולחן זה עבד.


הרכבה והידוק של הכל לפי מומנט בספר, על הדרך הידוק הנעליים של הדראמים של הבלם חניה ע"י הרגולז'.


עבודה מתסכלת וארוכה שנמשכה יומיים אבל, אין כיף כמו להצליח לבד בסוף.


בבוקר הוחלט לפרק את ה

194 צפיות
לא היה ניתן לטעון את התגובות
נראה שהייתה בעיה טכנית. כדאי לנסות להתחבר מחדש או לרענן את הדף.

בוגרים

bottom of page