שריקות בהיילקס 2015
אהלן יש לי היילקס 2015 (לא ויגו).
לאחרונה התחלתי לשמוע שריקות כאשר לוחץ על הדוושת גז, לפי עליית הסלדים.
נדלקה לי היום נורת מנוע + נורת החלקה + משולש אזהרה.
לא הרגשתי נפילה משמעותית בכוח של הרכב בכלל.
בנוסף, חסר נוזל קרור, אבל לא התחמם המנוע.
יש למישהו רעיון? האם נשמע הגיוני שזה קשור לטורבו?
144 צפיות


בוסט הכוונה לעודף לחץ האויר שהטורבו אמור לדחוס לתוך המנוע.
נראה שכולם פה כיוונו אותך לאותה בדיקה ראשונית של לבדוק דליפות בצינורות (וסריקת תקלות גם יכולה לאמת)
בהצלחה, ותעדכן.