היי
רוצה להרים מאזדה 3 2008 כדי לעבוד מתחתיה מישהו יודע איפה אני יכול למקם את הג׳ק?
וגם איפה מתחת המנוע אפשר למקם את הבוקים כדי להרים את המנוע להחלפת תושבות מנוע?
בכללי אשמח לטיפים על שימוש בג׳קים לכל סוגי הפרייבטים כי לא מצאתי הרבה ידע מועיל ביוטיוב ובאינטרנט
129 צפיות


להרים כדי לעבוד פשוט תמצא נקודה חזקה כמו שמרימים רכב להחליף גלגל תשים ג׳ק
אחר כך בוק ותעביר משקל לבוק
להחלפת תושבות אני משתמש בכל נקודת ברזל חזקה ברכב / גיר אם אני מפחד אני שם בוק עץ להפריד ולהעביר משקלים