top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

היי

רוצה להרים מאזדה 3 2008 כדי לעבוד מתחתיה מישהו יודע איפה אני יכול למקם את הג׳ק?

וגם איפה מתחת המנוע אפשר למקם את הבוקים כדי להרים את המנוע להחלפת תושבות מנוע?

בכללי אשמח לטיפים על שימוש בג׳קים לכל סוגי הפרייבטים כי לא מצאתי הרבה ידע מועיל ביוטיוב ובאינטרנט

129 צפיות
שגב קטלן
שגב קטלן
11 באפר׳

להרים כדי לעבוד פשוט תמצא נקודה חזקה כמו שמרימים רכב להחליף גלגל תשים ג׳ק

אחר כך בוק ותעביר משקל לבוק


להחלפת תושבות אני משתמש בכל נקודת ברזל חזקה ברכב / גיר אם אני מפחד אני שם בוק עץ להפריד ולהעביר משקלים

בוגרים

bottom of page