שלום לכולם
בבדיקה שעשיתי בשעה 6 ו 12 שמעתי רעשים המגלגל השמאלי חשבתי אולי טבורי גלגל לאחר מכן ראיתי שבבדיקה הבולם זז ואז הזזתי רק את הסולם אותו הרעש וכשהחזקתי את הבולם הגלגל לא זז . התושבות בני שנה האם יכול להיות שהבולם גמור? למה זה זז?
תודה ורק טוב
93 צפיות


השאלה לא ברורה אולי תעלה סרטון