top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

שלום לכולם

בבדיקה שעשיתי בשעה 6 ו 12 שמעתי רעשים המגלגל השמאלי חשבתי אולי טבורי גלגל לאחר מכן ראיתי שבבדיקה הבולם זז ואז הזזתי רק את הסולם אותו הרעש וכשהחזקתי את הבולם הגלגל לא זז . התושבות בני שנה האם יכול להיות שהבולם גמור? למה זה זז?

תודה ורק טוב

93 צפיות

השאלה לא ברורה אולי תעלה סרטון

בוגרים

bottom of page