סיאט מיי
שלום חברים, שתי שאלות,
סיאט מיי 2014 רובוטית של חבר צורכת דלק יותר מהרגיל, ברמה שמיכל אמור להיות 800 קילומטר בערך ואצלו הצריכה היא 550/600 למיכל, יש למישהו רעיון?
דבר שני אין לרכב זינוק בעלייה, צריך ללחוץ ישר על הגז בשביל לא להתגלגל אחורה, אני לא בטוח אם זה קשור לרובוטי או לסיבה אחרת, אם יש למישהו ידע על הרכב הזה אשמח אם יוכל לכתוב, תודה
196 צפיות


אם החבר מדביק דוושת גז בכל האצה אז הגיוני
אם הנתון הוא בנסיעה רגועה כל הזמן
כדאי לבדוק יחס דלק אוויר עם סורק
במידה והיחס עשיר..יכול להיות כמה סיבות לזה