top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

סיאט מיי

שלום חברים, שתי שאלות,

סיאט מיי 2014 רובוטית של חבר צורכת דלק יותר מהרגיל, ברמה שמיכל אמור להיות 800 קילומטר בערך ואצלו הצריכה היא 550/600 למיכל, יש למישהו רעיון?

דבר שני אין לרכב זינוק בעלייה, צריך ללחוץ ישר על הגז בשביל לא להתגלגל אחורה, אני לא בטוח אם זה קשור לרובוטי או לסיבה אחרת, אם יש למישהו ידע על הרכב הזה אשמח אם יוכל לכתוב, תודה


196 צפיות
Adam1
02 במאי

אם החבר מדביק דוושת גז בכל האצה אז הגיוני

אם הנתון הוא בנסיעה רגועה כל הזמן

כדאי לבדוק יחס דלק אוויר עם סורק

במידה והיחס עשיר..יכול להיות כמה סיבות לזה

בוגרים

bottom of page