top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

מקום לעבודה על הרכב?

אהלן, מישהו מכיר מקום (חניון/איזור תעשייה/מגרש) באיזור המרכז שהוא יחסית מוצל ולא הומה אדם?

אני רוצה להחליף אטם מכסה שסתומים באוטו, אומנם זו לא אמור להיות משהו רציני, אבל מעדיף במקום יחסית סטרילי בשביל ללמוד לאט לאט ולהיות בנחת. ולדעתי זה לא משהו שמצריך מקום עבודה ייעודי - רק קצת שקט וצל.

אשמח אם יש המלצות, או לרעיון אחר

144 צפיות

אני עבדתי כמה פעמים על איזו התקנה לרכב בחניון תת קרקעי של מגדלי בסר פתח תקווה בערב היה לי הרבה מקום פנוי זה היה לפני שנה בערך הייתי שם כמה פעמים ,לא יודע מה המצב שם היום מבחינת כמות אנשים אני זוכר שאחרי 11 בלילה החשיך שם .אגב השבוע עשיתי אטם מכסה שסתומים באיזה חניון תת קרקעי בבניין מסויים שרצו שאעיף את הרכב משם אז קח בחשבון שלמרות שזו עבודה פשוטה יחסית זה יכול לקחת כמה שעות

בוגרים

bottom of page