מקום לעבודה על הרכב?
אהלן, מישהו מכיר מקום (חניון/איזור תעשייה/מגרש) באיזור המרכז שהוא יחסית מוצל ולא הומה אדם?
אני רוצה להחליף אטם מכסה שסתומים באוטו, אומנם זו לא אמור להיות משהו רציני, אבל מעדיף במקום יחסית סטרילי בשביל ללמוד לאט לאט ולהיות בנחת. ולדעתי זה לא משהו שמצריך מקום עבודה ייעודי - רק קצת שקט וצל.
אשמח אם יש המלצות, או לרעיון אחר
144 צפיות


אני עבדתי כמה פעמים על איזו התקנה לרכב בחניון תת קרקעי של מגדלי בסר פתח תקווה בערב היה לי הרבה מקום פנוי זה היה לפני שנה בערך הייתי שם כמה פעמים ,לא יודע מה המצב שם היום מבחינת כמות אנשים אני זוכר שאחרי 11 בלילה החשיך שם .אגב השבוע עשיתי אטם מכסה שסתומים באיזה חניון תת קרקעי בבניין מסויים שרצו שאעיף את הרכב משם אז קח בחשבון שלמרות שזו עבודה פשוטה יחסית זה יכול לקחת כמה שעות