top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

שאלה?(לחובבי שטח)


שמתי ברכב שלי שמן 5w30 לפי ספר הרכב אמריקאי.אחרי בדירה נוספת גיליתי שבארך מומלץ 5w40 בגלל החום הכבד.אותו המצב רלוונטי לנוזל בלמים dot 3 / dot 4 עד כמה ההבדלים האלה יהיו משמעותית בנסיעה מאומצת אבל לא תעופה (גרוטראלי).


הרכב הוא nissan tida 2008 1.6 אוטומט סטנדרט 200 אלף קילומטר.


נוסיף שכל מי שרוצה לתת יד מוזמן לדבר איתי 0584177774

151 צפיות

בוגרים

bottom of page