top of page
קהילת הסוויצ'רים בוגרי סוויץ' בראש הקורס מאפס למאה 0-100

קהילת הסוויצ'רים

ציבורי·734 בוגרים

אילון אזולאי

מאפס למאה

סדנת טיפול שוטף

טיפול שוטף

כל טיפול מחדש יש לי את ההתלבטות הזאת לעשות טיפול בעצמי או לקחת למוסך?

הרי אין לי כוח ואין לי זמן וגם עדיף לשלם קצת כסף שייטפלו ברכב זריז ואני אמשיך הלאה בחיים.


כל זה בשילוב של נורית אזהרה שקפצה ושכנעתי את עצמי לקחת את הרכב למוסך מורשה כמו שצריך מה שנקרא

מגיע, מסביר שאני רוצה לעשות טיפול 10,000 ושיסתכלו על איזה נורית שמטרידה אותי, טוב אומרים נתחיל בטיפול הרגיל ואחר כל נראה מה התקלה מוציא לי חשבונית

2800 שקל

אני מסתכל בשוק אין סיכוי שזה המחיר לטיפול רגיל, גם אם זה מכונית גרמנית וזה אפילו לא כולל את התקלה שאולי יש

לוקח את המפתחות חזרה אומר תודה רבה ונוסע לחנות לחלקי חילוף קונה את כל החומרים (550 שקל) ונוסע הבייתה להתחיל לטפל ברכב לבד

אומנם לקח קצת זמן (3 שעות בערך), גם שטפתי את הרכב על הדרך אבל בסוף יצא הרבה יותר משתלם וגם התחושה של טיפול ברכב לבד הרבה יותר מספקת מהחוסר ודאות שמישהו אחר מטפל לך ברכב

ועל הדרך הדרך מצאתי משהו מוזר ברכב (אעלה פוסט בנפרד) שהמוסך אפילו לא אמר לגביו כלום.


לסיכום:

אל תיהיו עצלנים, אם אתם יכולים טפלו ברכב שלכם בעצמכם ☺️












94 צפיות
לא היה ניתן לטעון את התגובות
נראה שהייתה בעיה טכנית. כדאי לנסות להתחבר מחדש או לרענן את הדף.

בוגרים

bottom of page