top of page

מבצע "סוויץ' בגיר" - פרק 8: איפה הילד?

תקציר הפרקים הקודמים: שני בוגרי "סוויץ' בראש" נמרוד וארי, מבצעים פרוייקט הסבת גיר בג'יפ של נמרוד בלילה ללא ירח. אני על תקן 'מפקח' בלבד, אבל מתקשה להשאיר את הידיים שלי נקיות.


פרק 8

הבטן פתוחה ומוכנים להשתלת הילד החדש, NSG370 שישה-הילוכים שיוצר בשטוטגרט, בימים שקרייזלר (ג'יפ) ודיימלר עוד היו משפחה אחת של ינקי'ז אנד ג'רי'ז. בעל הבית מתפנה עכשיו לשחק קצת בצעצוע החדש על הרצפה, עם חיוך של סוחר שבודק כמה קראט בשיניים 🤩💫

יש כמה הכנות לעשות לפני שמזווגים זיווג הגון בין המנוע לגיר החדש, את חלקן כבר ביצענו לפני כן כ'משרד שידוכים' לדיגום הכלה:

להרביץ ארוחה דה לוקס – השקייה בשמן יהלומים טהור של Mopar, מותג החלפים של קרייזלר – שעולה כמו ארוחה במסעדת שף יוקרתית תמורת פחות משני קווארטים (קווארט הוא 1 ליטר אמריקאי = 946 מ"ל); יעני, גם יקר גם לא משביע. כמו במסעדת גורמה אמיתית 🛎

תוספת שיער – ריתוך ידיות קטנות לברגי ריקון ומילוי שמן המתחכמים 🔩

הטבעת – הכנת תושבת לחיישן קרנק, שבלעדיו לא תהיה התנעה ולא תהיה חתונה 📿


ועכשיו אנחנו כבר בגן אירועים, וכבוד הרבנים ארי & נמרוד מסדרים סידורי חופה וריתוכין. אני מחווט את מתג ההילוך האחורי ("יוניט רברס") ועלדרך בוחן את הרכש החדש של נמרוד – שרינקים שקופים משולבים בדיל, ככה שלא צריך להלחים חוטים ואז לשריין בשרינק – מספיק לחמם והכל נעשה מאליו. פנק אותה בחשמל קפטן נמו. ארי עונד את החיישן לגיר החדש ביראת כבוד, והמעמד כבר ממש מחייב.


בפרק הבא: ניצוצות בעיניים




15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page