top of page

מבצע "סוויץ' בגיר" - פרק 11: צלילי המוזיקה

תקציר הפרקים הקודמים: שני בוגרי "סוויץ' בראש" נמרוד וארי, מבצעים פרוייקט הסבת גיר בג'יפ של נמרוד בלילה ללא ירח. אני על תקן 'מפקח' בלבד, אבל מתקשה להשאיר את הידיים שלי נקיות.

פרק 11

האוטו ירד לרצפה ואוטוטו יקבל סטרטר ראשון לבדיקה. הזוג המלכותי מחזיק לעצמו אצבעות שלא יתעופפו פה כל מיני חתיכות לך תדע מאיפה. כי זה בכל זאת אוטו, ואוטו זה דבר מסוכן מאד, ככה אומרים כל המבוגרים האחראיים.

שני ברגים אחרונים מהודקים בכיף דרך חלונית השירות שחתכנו בטקס הפתיחה כזכור, ובעל הבית מתיישב בכסא המלכות ומניח את טלפיו על הסוויץ' ועל ההגה. ומנסה להתניע. ללא מענה 😲

אופס, מישהו החליט ליסתלבט עליו קצת. דווקא טוב שיהיה מודאג טיפה, לא נורא, שלא יהיה קל מדי חס וחלילה.

אז אני גורם לו לחשוב שזה המשבת נגד שודדי ג'יפים ערלי-לב, אבל מהר מאד הוא מתחיל לקלוט מה הולך כאן, עד שברגע של חולשה אני מסגיר שחיישן קרנק הושאר מנותק 🔌 ארי מחבר את החיישן האבוד, ונמרוד מפגין כלפיו חברות של אמיצים ומבקש ממנו לתפוס את מניפת הקירור לקראת ההתנעה 😈

עכשיו בעל הבית מתניע, והסאונד – חתיכת סאונד. ולמרבה ההפתעה שום דבר לא עף למרות החיסרון המורגש בתעודת "הוסמכת" על הקיר.


הצמד מזדרז להחליף סט בוכנות קלאץ' כדי להתאים את ההידראוליקה אל הגיר החדש, ונותנים התנעה נוספת לקראת יציאה לנסיעת מבחן. נמרוד מערבב בעמידה את ששת ההילוכים פלוס רברס, ואני מנסה להפיל אותו בשאלה האם הוא עוזב קלאץ' בין החלפה להחלפה.


עוד מעט נצא לסיבוב הנצחון, בפרק האחרון.




14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page