סוויץ' בראש

30 דצמ 20181 דקות

מבצע "סוויץ' בראש" - פרק 9: ניצוצות בעיניים

תקציר הפרקים הקודמים: שני בוגרי "סוויץ' בראש" נמרוד וארי, מבצעים פרוייקט הסבת גיר בג'יפ של נמרוד בלילה ללא ירח. אני על תקן 'מפקח' בלבד, אבל מתקשה להשאיר את הידיים שלי נקיות.

פרק 9

עוד התאמה אחרונה נשארה לנו לפני שנרים את הגיר החדש להרכבה, כמו שמרימים ילד על כסא הממולדת הראשון שלו – התאמה של תושבת ידית השילוב 4X4. התושבת יושבת על תבריגים מיוחדים בגיר המקורי, אבל בגיר החדש הדברים בנויים אחרת ולכן נדרשת עבודת מסגרות קלה.

ארי, נצר לחרש ברזל של פעם, ונמרוד, שמתאמץ לא להזיק, לוקחים את התושבת המקורית ומבצעים בה את זממם עד שהכל מוברג פיקס למקום. בגיר, לא בראש שלנו.

סופסוף נמצא שימוש לטיפקס-סימון שמתארח כבר יותר מעשר שנים בארגז הכלים שלי – אבל מותו נקבע במקום ולכן עוברים לשיטות סימון אחרות, ועלדרך זוכים לשמוע את משתנו של נמרוד בענייני ציפורניים גבריות.
 
בסוף צריך לשחרר את התפוח של ידית ההילוכים החדשה. מכיוון שהיא מתבצרת במקומה כמו בונקר, נמרוד משכנע אותה באמצעים גיבורים. When you have to shoot – shoot, dont talk 🔫

בינתיים מגיע רכב בטחון ונעצר ליד השער, פוחד להכנס שלא ננשך אותו. צועק מרחוק "מי שם", צועקים לו "אנחנו" ועכשיו השומר המצטיין יכול להמשיך הלאה רגוע.

בפרק הבא: "מעשה ברבי נים ורבי ארי ורבי גיתאי שהיו מסובין במוסך של תומר והיו מרכיבים עניינים כל אותו הלילה, עד שפתחו את המוסך ואמרו להם רבותינו, הגיע זמן נסיעת מבחן של שחרית"

    170
    0